lauantai 25. tammikuuta 2014

jou

Elämä on jatkuvaa muutosta. Ihan kuin se olisi vesihana, josta saa vain kylmää tai kuumaa vettä. Joskus on todella vaikeaa vaikuttaa siihen, kumpaa sieltä tulee. Kiire tuntuu pakkautuvan jatkuvasti yhä raskaampana mun selkääni. Ylppärit on ihan kohta, jälleen kerran. Sitä ennen pitäisi lukea, rullailla, käydä salilla, lusia hiihtoloma vuokatissa, käydä abiristeilyllä, viettää aikaa kavereiden kanssa ja miljoona muuta asiaa. Kaikkia sopivassa suhteessa. Nyt jos joskus mun on löydettävä hyvä rytmi tähän kaikkeen tai mistään ei tule mitään.
   On vaan niin surkean hankalaa saada kirjaa auki saati lukea sitä ajatuksella. Aina tulee ahaa-elämys ja pitääkin tehdä jotain ihan muuta. Huomenna kyllä ryhdistäydyn. Tai viimeistään ylihuomenna. Ainiin mut sit onkin jo crossfit pahasti just keskellä päivää. Sitä ennen pitää rentoutua ja sen jälkeen kans. Multa löytyy itelleni miljoona hyvää tekosyytä olla tekemättä jotain tärkeää. Tänä vuonna oon kuitenkin sen verran ryhdistäytyny, että oon saanu lähetettyä ennätysmäärän kesätyöhakemuksia! Ehkä tästä tulee eka kesä kun en oo täysin tyhjätasku. Eipä sillä, on elämä laihemmallakin lompakolla maistunut.
   Mä en aio kirjottaa salilla käymisestä. En aio alkaa luettelemaan syömiäni vitamiineja saati treeniohjelmia ja lepopäiviä blaablaa. Vihaan saliblogeja. Ne on sellasia epätoivoisia tähdenlentoja, jotka on ostettu hyvällä kropalla. Sanon vaan sen verran, että oon yllättyny kuinka paljon se on vienyt mutkin mukanaan. Nyt käyn oikeastaan crossfitissä, mutta siitä tuleva energinen olo on ihan parasta. On ihan mahtava fiilis kun jaksaa painaa pari leukaa enemmän tai ylipäänsä tapella läpi koko kymmenenminuuttisen helvetin täysillä, hetkeäkään lepäämättä. Mä haluan hallita mun kehoni ja haluan myös että se on ihan saatanan nopea ja kestävä.
   Bleidausta en oo unohtanu hetkeksikään mielestäni. Inspaavia videoita kuluu enemmän kuin vessapaperia koko maailmassa. Talvella vaan ei välttämättä ihan aina jaksa hytistä ja kolista läpi pakkasten ja julkisen liikenteen kontulaan asti. Aikalailla kerran viikossa tulee käytyä nuuhkittua pommisuojan betonin tuoksua. Uusimpia temppuja tälle talvelle taitaa olla eniten minissä. Ao topit alkaa tuntumaan melkoisen omilta ja viimeks pyöräytin ekan 360 topsoulin. Streettiosiolla hänkkää alas on luisunut semiräkä backslide useampaan otteeseen ja kurbin pintaa raapi viimeks sw outspin ao fisu. Myös ouspin ao poken otin taas tatsiin, jos se on mitenkään mainittavan arvonen. Pitäis jaksaa myös se kolmonen ottaa siitä ulos tatsiin.
   Kaikki on tajunnanvirtaa ja melkoisen jumisilla aivoilla. Mä aion nyt painua venyttelyjen kautta kauneusunille ja laskea aamulla matikkaa. Keep it high. Keep it higher than my high five.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti